LeliMath 3.0 – Akademie
Tato verze přináší předpřipravené kampaně. Dítě už může procházet od jednoho úkolu k druhému. Není nutné nic ručně nastavovat. Vyberete jednu kampaň a začnete plnit první úkol. Po jeho dokončení se zpřístupní druhý úkol. Každý úkol je ohodnocen jednou až třemi hvězdičkami. Pokud jste udělali chyby, můžete si skóre vylepšit zopakováním úkolu. Jak dítě řeší úkoly, získává body, za které si může oblékat piráta nebo slečnu. Zároveň průběžně získává odznáčky – za počet správných rovnic, za množství úloh, za bezchybnost či vytrvalost. Některé jsou velmi náročné.
Akademie je zatím velmi chudá. Stále hledám učitele matematiky, který by byl ochoten se zapojit a pomoci. Z Lucinčiny třídy mám stále pozitivní ohlasy, že se jim aplikace líbila a děti soupeření bavilo. Teď je třeba naplnit aplikaci kampaněmi pro první čtyři ročníky. Pro představu přikládám ukázku jednoho testu, který se skládá z 5 úloh – sčítání, kde první sčítanec je vždy číslo 5 a druhý sčítanec postupně roste od 1 do 5.
{ "id": "60", "definition": { "count": 5, "order": "ASCENDING", "sequence": "SO", "operators": [ { "operator": ["+"], "first": "5", "second": "1-5", "result": "6-10" } ] } }