LeliMath 2.4 opravuje nepříjemný pád
Po návratu z dovolené jsem ve Fabric našel chybu, která postihla polovinu uživatelů. Pokud hráč neměl ještě žádné body, aplikace spadla. Tudíž noví uživatelé měli smůlu a ani žádné body neměli jak získat. Chybka byla způsobena poněkud nečekaným chováním databáze sqlite / ormlite, kdy prázdná množina vrátila řetězec „null“, což se nepodařilo převést na číslo.
Zároveň jsem přidal jednu novou vlastnost, která se bude hodit do budoucna. Momentálně jste mohli definovat obor hodnot buď výčtem prvků (1,2,3), nebo rozsahem <0-10>. Verze 2.4 je flexibilnější, takže můžete obě varianty zkombinovat: 0-5,7,9-10.
Nakonec jsem přejmenoval sekci Hry na Procvičování. Je to přesnější popis, zatím to žádná hra není. Současný koncept je stále nevhodný, nikdo nebude mít chuť neustále chodit do nastavení a něco měnit. Už od samého začátku jsem měl v plánu napsat kampaně či scénáře, které nadefinují úlohy, které hráč má vyřešit. Například prvňáček začne od sčítání do pěti, pak do desíti, bude pokračovat odečítáním do desítky, přejde ke sčítání přes desítku atd. Aplikace musí uživatele vést krok po kroku. Nastavení je jen pro hard core uživatele.
Takže teď váhám, zda má nejdříve udělat kampaně a držet se minimalistického ovládání, které nenadchne, ale zvládnu jej, nebo nastudovat vývoj grafických her a naroubovat kampaně pod roušku hezké hry. Což bude moře práce, ke které nemám vlohy ani čas. Poradíte?